2 strategii digitale importante, în contextul pandemiei COVID-19

În contextul pandemiei de coronavirus, este dificil ca organizațiile și companiile să aleagă cea mai bună strategie care să le asigure și progres și succes. Totuși, pandemia nu a reprezentat un impediment pentru adoptarea digitalizării, ci dimpotrivă, a accelerat procesul de implementare al acesteia. Majoritatea companiilor au trecut, de la munca la birou la munca de acasă, foarte lin, fără impedimente majore. Angajații au reușit să treacă peste bariera impusă de distanțarea socială și de comunicarea pe aplicațiile destinate, rămânând la fel de productivi și dornici de muncă. Totuși, pentru a preveni stagnarea, dar și pentru a rămâne la curent cu noile tendințe de comunicare în era digitală, iată câteva strategii pe care le-ai putea adopta:

1.     Îmbunătățește-ți și extinde-ți opțiunile de self-service. Consumatorii au devenit din ce în ce mai dornici de independență, mai ales în contextul pandemiei de coronavirus. Dar chiar și înainte de Covid-19, oamenii aveau tendința de a se descurca singuri în satisfacerea propriilor nevoi. În același timp, așteptările lor în materie de servicii s-au schimbat, dorindu-și acum să dețină controlul absolut asupra a ceea ce consumă în mediul online, fără a mai fi nevoie de suport din partea companiilor. Aceste lucruri vor duce la sporirea gradului de confort al consumatorilor, care vor continua să utilizeze platformele de self-service și după dispariția virusului. Pentru a fi pregătiți și pentru a satisface cererea în creștere, începeți să îmbunătățiți procesele dumneavoastră astfel încât experiența pe care le-o oferiți clienților să fie cât mai simplă și intuitivă. Realizând toate aceste lucruri, veți construi o relație de lungă durată și bazată pe încredere cu persoanele ce beneficiază de produsele dumneavoastră. 

2.     Comparați-vă rezultatele cu cele ale competiției înaintea clienților. Chiar înainte de debutul pandemiei Covid-19, oamenii aveau tendința de a compara ofertele de la diferiți furnizori, căutând-o pe cea mai benefică pentru ei. O mare majoritate are obiceiul de a căuta în mediul online oferte pentru electronice, computere, cărți, filme și multe alte game de produse înainte de a le cumpăra din magazin. Astfel că abilitatea de a compara diferite prețuri și oferte face parte deja din comportamentul consumatorilor. Cum pandemia continuă, cumpărătorii au devenit din ce în ce mai precauți în privința modului în care își cheltuiesc veniturile. Foarte multe persoane și-au pierdut locul de muncă, astfel că dorința de a achiziționa produse calitative la preț redus se află în strânsă legătură cu prudența și nevoia actuală. În acest context, încercați să realizați o analiză asupra a ceea ce oferă competitorii dumneavostră, iar în acest mod le veți oferi consumatorilor exact ceea ce își doresc, în timp util.