Cultivarea inovației este o cale directă către profit

Cultivarea inovației este o cale directă către profit

Există persoane în compania voastră care spun că nu sunt creative? Ei bine, toată lumea este capabilă să dezvolte idei inovatoare, chiar și cei care cred că nu sunt creativi. Pentru a identifica „semințele” inovatoare pe care le puteți cultiva, ar trebui să examinați problemele care trebuie rezolvate și nevoile nesatisfăcute din compania voastră.

Aceste „semințe” oferă un punct de plecare puternic pentru dezvoltarea inovațiilor valoroase care vă vor crește veniturile și cota de piață. Odată ce știi cum să le recunoști, poți descoperi aceste semințe în fiecare parte a organizației tale.

Departamentul de vânzări 

Membrii echipei de vânzări ar trebui să poată identifica „semințele” inovatoare în timpul interacțiunilor zilnice cu clienții sau clienții potențiali. Agenții de vânzări pot identifica caracteristicile produsului pe care clienții le solicită și care ar putea fi deja furnizate de un concurent. Interacțiunea directă a clienților de către membrii echipei de vânzări oferă feedback valoros cu privire la caracteristicile dorite, atributele produselor preferate și alte probleme. Aceste informații vă pot ajuta compania să dezvolte noi caracteristici inovatoare care să diferențieze produsele voastre pe piață.

Serviciul pentru clienți

Departamentul de servicii pentru clienți este, de asemenea, capabil să descopere o varietate de probleme prin reclamațiile clienților și alte feedback-uri primite. Rezolvarea acestor probleme poate îmbunătăți satisfacția clienților și scădea retururile. Reprezentanții serviciului pentru clienți pot identifica problemele obișnuite. Aceste probleme oferă oportunități valoroase de îmbunătățire a produsului, instrucțiuni despre produs și ambalajul acestuia, pentru a oferi o experiență pozitivă a clientului.

Departamentul de marketing 

Echipa de marketing păstrează o supraveghere atentă a piețelor pentru produsele sau serviciile organizației. Monitorizând tendințele industriei, precum și tendințele mondiale, echipa de marketing poate identifica potențiale probleme. Identificarea timpurie a acestor probleme oferă companiei oportunitatea de a fi primul pe piață cu o soluție. Echipa de marketing urmărește, de asemenea, noile dezvoltări ale produselor concurente și monitorizează reacția pieței cu privire la caracteristicile produsului. 

Toți ceilalți

Publicațiile din industrie, știrile și tendințele sunt surse excelente pentru „semințe” inovatoare. Toată lumea din companie poate urmări informațiile privind problemele sau nevoile nesatisfăcute de pe piața companiei. Angajații ar trebui să fie încurajați să identifice și să înregistreze orice articol de știri sau postări pe rețelele sociale legate de piața relevantă. Exemple de surse includ comentatori din industrie, articole de revizuire a produselor și comentarii de pe rețelele sociale - toate acestea furnizând informații critice utile în dezvoltarea de noi produse sau îmbunătățirea produselor existente. O nevoie neîndeplinită pe piață este o sămânță puternică de inovație care poate ajuta la dezvoltarea produselor de top.

În cele din urmă, fiecare membru al organizației voastre poate participa activ la generarea de idei valoroase. Începeți fluxul de idei astăzi arătându-le oamenilor cum să identifice „semințele” inovației, apoi folosiți-le pentru a dezvolta idei profitabile care să accelereze creșterea afacerii voastre.